1

سلامتی کامل مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا

  • کد خبر : 3965
  • 20 اسفند 1399 - 8:36
سلامتی کامل مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا

به گزارش حوادث ایلام; و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس سلامتی کامل مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس جهش یافته کروناجهش یافته انگلیسی که روز‌های اخیر با مبتلا شدن به این ویروس خبرساز شده بود، در سلامت کامل به خانه خود برگشت.   این مادر باردار مبتلا به […]

به گزارش حوادث ایلام; و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس سلامتی کامل مادر باردار دهلرانی مبتلا به ویروس جهش یافته کروناجهش یافته انگلیسی که روز‌های اخیر با مبتلا شدن به این ویروس خبرساز شده بود، در سلامت کامل به خانه خود برگشت.

 

این مادر باردار مبتلا به کرونای جهش یافته و ۸۰ درصد درگیری ریه؛ پس از مراقبت ۱۷ روزه در آی‌سی‌یو و به دنیا آوردن نوزاد سالم با تلاش پرسنل بیمارستان‌های شهید مصطفی خمینی و آیت اله طالقانی ایلام ضمن ترخیص از بیمارستان با سلامت با آغوش خانواده بازگشت.

 

۲۹ بهمن ماه سالجاری تست کرونای جهش یافته انگلیسی این مادر باردار دهلرانی به همراه همسرش مثبت اعلام شد و در تاریخ سی ام بهمن ماه نوزاد این مادر باردار با تلاش کادر پزشکی استان به سلامت به دنیا آمد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.