2

افزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک ایلام

  • کد خبر : 3961
  • 19 اسفند 1399 - 18:30
افزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: ساعتافزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک ایلام کاری مرکز تعویض پلاک ایلام، ۴ ساعت افزایش یافته و به همین منظور این مرکز در ایام پایانی سال تا ساعت ۱۸ به متقاضیان خدمات می‌دهد.   وی افزود: این اقدام در راستای تسهیل […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: ساعتافزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک ایلام کاری مرکز تعویض پلاک ایلام، ۴ ساعت افزایش یافته و به همین منظور این مرکز در ایام پایانی سال تا ساعت ۱۸ به متقاضیان خدمات می‌دهد.

 

وی افزود: این اقدام در راستای تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان از روز شنبه ۹ اسفند ماه اجرا و تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است.

 

کهزادی تاکید کرد: بر این اساس از روز شنبه تا چهارشنبه فعالیت این مرکز از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام اظهار کرد: در روز‌های پنج شنبه نیز فعالیت مرکز تعویض پلاک ایلام از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر ادامه دارد.

 

او با تاکید بر اینکه دریافت هرگونه خدمات در مرکز تعویض پلاک، منوط به داشتن نوبت اینترنتی است از متقاضیان خواست قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک حتما نسبت به اخذ نوبت به صورت اینترتی اقدام کنند

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.