0

۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی به ایتام استان ایلام پرداخت شد

  • کد خبر : 3921
  • 16 اسفند 1399 - 15:00
۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی به ایتام استان ایلام پرداخت شد

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و چهار هزار و ۵۰۰ فرزند نیازمند مورد حمایت کمیته امداد هستند که در ۱۱ ماهه نخست امسال با مشارکت خیرین بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی به این خانواده‌ها پرداخت شده است.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و چهار هزار و ۵۰۰ فرزند نیازمند مورد حمایت کمیته امداد هستند که در ۱۱ ماهه نخست امسال با مشارکت خیرین بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک نقدی به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

 

وی افزود: این کمک‌ها نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 

موسی نژاد اضافه کرد: به رغم همه مشکلات، مردم توجه ویژه ای به نیازمندان دارند و میانگین کمک‌هایی که امسال به نیازمندان استان ارائه شده در سرفصل‌های مختلف ۶۰ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد: خوشبختانه در زمینه کمک‌های مردمی، هم خیرین و هم نیکوکاران داخل استان و هم خارج از استان کمک‌های ویژه ای به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌دهند.

 

وی گفت: کمیته امداد برای خانواده‌های قربانیان کرونا، علاوه بر خدمات معمول، مساعدت‌های خاصی داشته که پرداخت کمک‌های نقدی ویژه بلاعوض از جمله این خدمات بوده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.