1

پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ایلامی

  • کد خبر : 3868
  • 14 اسفند 1399 - 10:48
پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ایلامی

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی نژاد با بیان اینکه سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان از پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلاممحل تبصره ۱۶ بانک‌ها ۸۰ میلیارد تومان بوده است افزود: این رقم از ابتدای سالجاری تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و تاکنون ۱۰۰ درصد این تسهیلات جذب شده است. […]

به گزارش حوادث ایلام; قنبر موسی نژاد با بیان اینکه سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان از پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلاممحل تبصره ۱۶ بانک‌ها ۸۰ میلیارد تومان بوده است افزود: این رقم از ابتدای سالجاری تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و تاکنون ۱۰۰ درصد این تسهیلات جذب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌ها همچنان گفتمان اصلی کمیته امداد بوده است گفت: امسال تاکنون برای بیش از هشت هزار نفر نیازمند در این استان شغل ایجاد شده است و از طریق راهبران شغلی نیز ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و از طریق کاریابی نیز ۳۸۰ نفر بکارگیری شده‌اند.

 

موسی نژاد به مشارکت خوب مردم استان ایلام در کمک به نیازمندان اشاره کرد و بیان کرد: امسال علی رغم مشکلات اقتصادی زیاد و بیماری کرونا، خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تأمین مسکن نیازمندان را یکی دیگر از خدمات شاخص کمیته امداد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته هم اکنون نیاز مسکن مددجویان واجد شرایط در برخی شهرستان‌های استان از جمله دهلران، بدره و سیروان به صفر رسیده است و در زمینه مسکن خانواده‌های ایتام فاقد مسکن نیز همه این خانواده‌ها تا نیمه سال آینده صاحب مسکن می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.