2

اختلافات ملکی علت وقوع قتل در آبدانان

  • کد خبر : 3833
  • 13 اسفند 1399 - 18:51
اختلافات ملکی علت وقوع قتل در آبدانان

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ”فرزاد  یاسمی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ آبدانان مبنی بر یک فقره درگیری طایفه ای منجر به قتل در منطقه عشایری شهرستان آبدانان ،بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.   وی افزود:پس ازحضور […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ”فرزاد  یاسمی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ آبدانان مبنی بر یک فقره درگیری طایفه ای منجر به قتل در منطقه عشایری شهرستان آبدانان ،بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

 

وی افزود:پس ازحضور ماموران درمحل و طبق تحقیقات انجام شده،مشخص شد جوان ۲۷ ساله ای بعلت اختلافات ملکی و در جریان درگیری طایفه ای  با سلاح گرم به قتل رسیده است.

 

سرهنگ یاسمی،با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند،گفت:بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع حادثه آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه ،با انجام اقدامات پیشگیرانه،واستقرار پلیس،هم اکنون امنیت و آرامش در محل برقرار است.

 

سرهنگ یاسمی در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری کنند و از هرگونه رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.