3

هوای استان ایلام بارانی می شود

  • کد خبر : 3666
  • 06 اسفند 1399 - 13:14
هوای استان ایلام بارانی می شود

به گزارش حوادث ایلام; ساسان رستمی با بیان اینکه عمده بارش‌های این سیستم در مناطق جنوب، جنوب شرقهوای استان ایلام بارانی می شود و شرق استان ایلام خواهد بود اظهار داشت: میزان ریزش‌ها در این نواحی نسبت به مناطق شمالی استان بیشتر است.   وی با اشاره به اینکه فعالیت این سیستم به صورت بارش […]

به گزارش حوادث ایلام; ساسان رستمی با بیان اینکه عمده بارش‌های این سیستم در مناطق جنوب، جنوب شرقهوای استان ایلام بارانی می شود و شرق استان ایلام خواهد بود اظهار داشت: میزان ریزش‌ها در این نواحی نسبت به مناطق شمالی استان بیشتر است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سیستم به صورت بارش باران است و در نواحی مرتفع احتمال بارش پراکنده برف هم وجود دارد یادآور شد: این سامانه از فردا به تدریج از استان خارج می شود اما در روز‌های جمعه و شنبه با توجه به وجود رطوبت در هوا، موج ضعیف بارشی در استان فعال است.

 

از ابتدای سال جاری آبی (اول مهرماه هرسال تا پایان شهریورماه سال بعد) بیشترین بارش نزولات جوی متعلق به شهرستان آبدانان با ۴۹۵ میلیمتر و کمترین ریزش هم مربوط به شهرستان مهران با ۲۰۳ میلیمتر ثبت شده است. میزان بارش‌های ثبت شده در ایلام نیز ۳۲۸ میلیمتر گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.