3

جابجایی ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلام

  • کد خبر : 3650
  • 05 اسفند 1399 - 13:41
جابجایی ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه از ابتدای جابجایی ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلامامسال تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان ایلام جابجا شده است، گفت: این میزان حمل کالا […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه از ابتدای جابجایی ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا در ایلامامسال تاکنون ۲ میلیون و ۸۵ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان ایلام جابجا شده است، گفت: این میزان حمل کالا توسط ۱۱۹ هزار و ۵۵۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

 

وی افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالا‌هایی بوده اند که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

 

دلخواه اظهار کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.

 

وی افزود : همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت دستورالعمل‌ها را رصد می‌کنند.

 

دلخواه ادامه داد : در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.