3

صادرات کالا در مرز مهران همچنان انجام می شود

  • کد خبر : 3639
  • 04 اسفند 1399 - 12:40
صادرات کالا در مرز مهران همچنان انجام می شود

به گزارش حوادث ایلام;اسد قاسمی فرماندار شهرستان مهران اظهار کرد: مرز مسافرتی مهران از فردا در راستای مهار و کنترل بیماری کرونا بسته می‌شود.   فرماندار مهران با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق، افزود: در این راستا مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه مسافری بسته می‌شود اما […]

به گزارش حوادث ایلام;اسد قاسمی فرماندار شهرستان مهران اظهار کرد: مرز مسافرتی مهران از فردا در راستای مهار و کنترل بیماری کرونا بسته می‌شود.

 

فرماندار مهران با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق، افزود: در این راستا مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه مسافری بسته می‌شود اما مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی باز است.

 

قاسمی گفت: انتظار می رود شهروندان نکات بهداشتی را رعایت و اعضای ستاد کرونا شهرستان باید به صورت جدی علاوه بر نظارت تکامل مصوبات ستاد کرونا را عملیاتی کنند.

 

او تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد یک هزار و ۱۹۳ فر از شهروندان این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

قاسمی بیان کرد: در حال حاضر تعداد دو نفر از شهروندان مبتلا در بیمارستان بستری و کادر درمان در حال ارائه خدمت به آنها هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.