2

پنج شهرستان ایلام در وضعیت زرد کرونا قرار دارد

  • کد خبر : 3623
  • 02 اسفند 1399 - 18:07
پنج شهرستان ایلام در وضعیت زرد کرونا قرار دارد

به گزارش حوادث ایلام; محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه پنج شهرستان این استان شامل ایلام، چوار، آبدانان، دره شهر و دهلران در وضعیت زرد کرونا قرار دارند ،گفت: هفت شهرستان دیگر نیز شامل مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و بدره در وضعیت آبی هستند.   او اظهار کرد: مجموع مبتلایان […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه پنج شهرستان این استان شامل ایلام، چوار، آبدانان، دره شهر و دهلران در وضعیت زرد کرونا قرار دارند ،گفت: هفت شهرستان دیگر نیز شامل مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و بدره در وضعیت آبی هستند.

 

او اظهار کرد: مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این استان با اضافه شدن ۶۲ مورد جدید به ۲۵ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده و تعداد بهبودیافتگان نیز ۲۴ هزار و ۴۲۴ نفر است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در این استان ثبت نشد و تعداد فوت شدگان تا کنون ۶۶۴ نفر است، همچنین هم اکنون ۲۹ مبتلای کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سه نفر آن‌ها بستری جدید است.

 

کریمیان مطرح کرد: بیشترین تعداد مبتلایان کرونا در این استان با ۱۲ هزار و ۴۰۱ نفر مربوط به شهرستان ایلام و کمترین مربوط به شهرستان هلیلان با ۴۸۱ نفر است.

 

او به شیوع پیک چهارم کرونا اشاره کرد و هشدار داد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور در تجمعات از عواملی است که در تغییر وضعیت استان نقش دارد و در صورت ادامه به شرایط نامناسب گذشته باز می‌گردیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با توجه به تایید وجود ویروس جدید جهش یافته انگلیسی در استان، امکان انتشار آن در همه استان وجود دارد بنابراین رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

 

کریمیان ادامه داد: این ویروس بسیار خطرناک است و علاوه بر سرعت انتشار، مرگ و میر آن هم بالاتر است و برای پیشگیری از ابتلا باید نکات بهداشتی را با جدیت رعایت کرد.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.