4

توقیف ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ایلام

  • کد خبر : 3620
  • 02 اسفند 1399 - 18:01
توقیف ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شد.   او افزود: این طرح با انجام اقدامات خاص پلیسی و رصد اطلاعاتی نقاط آلوده و به […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شد.

 

او افزود: این طرح با انجام اقدامات خاص پلیسی و رصد اطلاعاتی نقاط آلوده و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در محله‌های شهر ایلام اجرا شد.

 

موسوی به پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: پاکسازی پاتوق و محل خرید و فروش و استعمال مواد مخدر، کشف مقادیری مواد مخدر، دستگیری ۸ فروشنده و معتاد متجاهر و کشف ۵ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی از اقدامات این طرح بوده که رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

 

او با تاکید بر اینکه وسایل نقلیه متخلف و مزاحم نظم عمومی جامعه را برهم می‌زنند، افزود: از دیگر نتایج این طرح متوقف کردن ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جهت جلب رضایتمندی مردم و ایجاد آرامش در سطح شهر بوده است.

 

موسوی ادامه داد: پلیس با افرادی که به هر نحوی بخواهند آسایش و آرامش شهروندان را سلب کنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.