3

فعالیت۱۰۴ دوربین نظارت تصویری در محور‌های مواصلاتی ایلام

  • کد خبر : 3591
  • 29 بهمن 1399 - 15:38
فعالیت۱۰۴ دوربین نظارت تصویری در محور‌های مواصلاتی ایلام

به گزارش حوادث ایلام;نورالله دلخواه اظهار داشت: هم اکنون در استان ایلام ۲۵ دوربین ثبت تخلف، ۴۸ فعالیت۱۰۴ دوربین نظارت تصویری در محور‌های مواصلاتی ایلامدوربین تردد شمار و ۳۱ دوربین نظارت تصویری فعال است. وی افزود: برای ایمن سازی بیشتر راه‌های اصلی استان در سال‌های اخیر با به کارگیری دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت […]

به گزارش حوادث ایلام;نورالله دلخواه اظهار داشت: هم اکنون در استان ایلام ۲۵ دوربین ثبت تخلف، ۴۸ فعالیت۱۰۴ دوربین نظارت تصویری در محور‌های مواصلاتی ایلامدوربین تردد شمار و ۳۱ دوربین نظارت تصویری فعال است.

وی افزود: برای ایمن سازی بیشتر راه‌های اصلی استان در سال‌های اخیر با به کارگیری دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت شاهد کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای، به خصوص کنترل ترافیک هنگام بارش برف و باران بوده‌ایم.

 

دلخواه با بیان اینکه خطای انسانی بخش اعظمی از میزان تصادفات را به خود اختصاص داده است، افزود: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف و رعایت کاربران جاده‌ای خوشبختانه در بسیاری از مواقع سال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات انسانی در سطح راه‌های ارتباطی استان هستیم.

 

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی کشور عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.