2

ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار است

  • کد خبر : 3588
  • 29 بهمن 1399 - 15:29
ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار است

به گزارش حوادث ایلام;علیرضا دبیر صبح امروز در دیدار با سرپرست استانداری ایلام با اشاره به وضعیت ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار استرشته ورزشی کشتی در ایلام اظهار داشت: باید در استان ایلام نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی شود تا زمینه افزایش ورزشکاران این رشته نیز فراهم شود. دبیر با […]

به گزارش حوادث ایلام;علیرضا دبیر صبح امروز در دیدار با سرپرست استانداری ایلام با اشاره به وضعیت ایلام از پتانسیل بالایی در حوزه کشتی برخوردار استرشته ورزشی کشتی در ایلام اظهار داشت: باید در استان ایلام نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی شود تا زمینه افزایش ورزشکاران این رشته نیز فراهم شود.

دبیر با اشاره به اینکه کشتی ایلام نسبت به سال های گذشته افت چشمگیری داشته و عوامل زیادی در این اتفاق نقش داشته اند تاکید کرد: عدم حمایت از ورزش کشتی در استان و حضور جوانان در رشته های دیگر ورزشی و همچنین عدم اختصاص امکانات مناسب برای رشته ی ورزشی کشتی، مسایل اقتصادی و کم توجهی به مربیان از عوامل این اتفاق بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مدال های المپیکی در کشور در این رشته ورزشی است یادآور شد: کشتی ورزش پر افتخار و ملی ما ایرانیان است و باید برای توسعه و کسب مدال های بیشتر در این رشته سرمایه گذاری بیشتری انجام شود.

توسعه ورزش کشتی نیازمند فراهم کردن زیر ساخت هاست

سرپرست استانداری ایلام در این دیدار با بیان اینکه ایلام دارای استعدادهای خوبی در رشته کشتی است افزود: حمایت مسوولان از این رشته برای استفاده از تمام ظرفیت استان و افتخارآفرینی بسیار ضروری است.

محمد نوذری با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشتی استان ایلام در گرو تقویت زیرساخت ها است تاکید کرد: حفظ جایگاه این ورزش نیازمند فراهم کردن بستری مناسب برای رشد ورزشکاران است.

 

وی با اشاره به حمایت های استانداری ایلام از ورزش کشتی افزود: مدیریت ارشد استان از هیات کشتی حمایت و این کمک ها از ردیف های پیگیری آسیب های اجتماعی خواهد بود.

 

در این دیدار مقرر شد تا مراحل ساخت چهار خانه کشتی استان توسط استانداری پیگیری و تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.
همچنین با رایزنی های انجام شده مقرر شد، نسبت به بازگشایی چند باشگاه کشتی برای تمرینات کشتی گیران اقدام شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.