2

پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع می شود

  • کد خبر : 3546
  • 26 بهمن 1399 - 15:32
پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع می شود

به گزارش حوادث ایلام;سامی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در بسته‌های قبلی خبرنگارانی که عضویت خانه مطبوعات را نداشتند، ولی اهلیت خبری آنها محرز بود؛ هم شامل حمایت و تحویل بسته‌ها شدند.   وی ادامه داد: در این مقطع به علت عدم تامین بسته مازاد نتوانستیم این بخش را مورد پوشش قرار دهیم که البته در اسرع وقت با نگاه هیئت مدیره خانه، مورد حمایت قرار خواهند […]

به گزارش حوادث ایلام;سامی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در بسته‌های قبلی خبرنگارانی که عضویت خانه مطبوعات را نداشتند، ولی اهلیت خبری آنها محرز بود؛ هم شامل حمایت و تحویل بسته‌ها شدند.

 

وی ادامه داد: در این مقطع به علت عدم تامین بسته مازاد نتوانستیم این بخش را مورد پوشش قرار دهیم که البته در اسرع وقت با نگاه هیئت مدیره خانه، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

رئیس خانه مطبوعات ایلام افزود: این خدمات صنفی در مقابل رسالت خطیر و تاثیرگذار رسانه‌های بومی و محلی استان که مدام و مستمر در آفرینش امید و مطالبه گری به حق برای انجام رسالتی که دارند، بسیار ناچیز است.

 

شهبازی تصریح کرد: صدای رسانه‌های رسمی و دغدغه مند استان این روزها بیشتر از هیجانات کاذب در فضای مجازی، بی واسطه به مردم می‌رسد و مردم هم پذیرای خوراک پاکیزه خبری آنها هستند.

 

هنرنمایی رسانه‌های استان در پیشگیری از کرونا

 

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام، تلاش صنفی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را هدفمند و بر اساس ذات کار صنفی عنوان کرد و گفت: خادمی اهل خرد و قلم یک موهبت الهی است.

 

شهبازی ضمن تاکید بر اینکه جایگاه صنفی مطبوعات و رسانه‌ها باید تقویت شود، از تعامل دوسویه مجموعه مدیران و بخش‌های مرتبط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد و گفت: خانه مطبوعات صنف برآمده از رای و نگاه خود اهالی رسانه است و موظف به پیگیری حمایت و رفع مشکلات و مسائل صنفی رسانه‌های استان است.

 

وی، نگاه مدیران استانی به اهالی رسانه و صنف خانه مطبوعات را در سطح کشور نمونه قلمداد کرد.

 

رئیس خانه مطبوعات ایلام با اشاره به هنرنمایی و مجاهدت اهالی رسانه استان در موضوع کرونا هم گفت: موضوع پیشگیری و آموزش پروتکل‌های بهداشتی اولین قدم اصلی در مقابله با این بیماری مرگبار بود که رسانه‌های استان در قالب کارگروه رسانه‌ای کرونا و صفحات رسانه‌های مکتوب و اینترنتی حساس سازی افکار عمومی را در بهترین وجه شکل دادند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.