1

کنترل و رصد محورهای پرتردد ایلام در تعطیلات پایان هفته

  • کد خبر : 3526
  • 22 بهمن 1399 - 14:29
کنترل و رصد محورهای پرتردد ایلام در تعطیلات پایان هفته

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: عمده کنترل‌ها بر روی محور‌های مواصلاتی کنترل و رصد محورهای پرتردد استان در تعطیلات پایان هفتهپرتردد، چون ایلام – مهران، ایلام – سرابله و ایلام به ایوان و اسلام آباد صورت خواهد گرفت.   وی با بیان اینکه ۲۷ دوربین کار ثبت تخلف‌ها در راه‌های مواصلاتی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: عمده کنترل‌ها بر روی محور‌های مواصلاتی کنترل و رصد محورهای پرتردد استان در تعطیلات پایان هفتهپرتردد، چون ایلام – مهران، ایلام – سرابله و ایلام به ایوان و اسلام آباد صورت خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ۲۷ دوربین کار ثبت تخلف‌ها در راه‌های مواصلاتی استان را انجام می‌دهند، افزود: تیم‌های عملیاتی و ضربتی نیز با استقرار در نقاط مستعد حادثه با حرکات و تخلفات حادثه ساز و پرمخاطره رانندگان و سرنشینان خودرو‌های متخلف برخورد خواهند کرد.

 

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: با توجه به افزایش مجدد تعداد مبتلایان کرونا، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های طبیعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیز باید با ۵۰ درصد ظرفیت خود اقدام به جابجایی مسافر کنند و استفاده از ماسک برای رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها اجباری و الزامی است و در این راستا همکاری شرکت‌های مسافربری با پلیس راه اجتناب ناپذیر است.

 

بگفته رئیس پلیس راه استان در صورت عدم استفاده از ماسک، رانندگان یک میلیون ریال و سرنشینان ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

 

وی ادامه داد: به منظور کنترل خودرو‌ها در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نیروی پلیس از دوربین البسه برای رصد کردن مسافران و رانندگان استفاده می‌کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، رانندگان به کمیسیون ماده‌های ۱۱ و ۱۲ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.