3

کلاهبرداری با تبلیغ کمک به ایتام در فضای مجازی

  • کد خبر : 3528
  • 22 بهمن 1399 - 15:36
کلاهبرداری با تبلیغ کمک به ایتام در فضای مجازی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری در کلاهبرداری با تبلیغ کمک به ایتام در فضای مجازیقالب کمک به ایتام و مستضعفان به پلیس آگاهی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی متهم شناسائی و پس از […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ”دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری در کلاهبرداری با تبلیغ کمک به ایتام در فضای مجازیقالب کمک به ایتام و مستضعفان به پلیس آگاهی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی معترف و در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مالباختگان تحویل مرجع قضائی شد.

 

وی تصریح کرد: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این کلاهبردار حرفه‌ای با تبلیغ در فضای مجازی، مبالغی از مردم دریافت و با وعده اینکه مبالغ مذکور را در بورس سرمایه گذاری و سود حاصله آنرا به ایتام و نیازمندان و مستضعفان اعطاء می‌کند، مبلغ ۳۱ میلیارد ریال را از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده بود.

 

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: مجرمان در فضای مجازی و حقیقی با سوء استفاده از عواطف مردم با هر ترفندی درصدد کلاهبرداری هستند و می‌طلبد شهروندان برای واریز هرگونه وجه، جهت ادای نذر و کمک به نیازمندان، فقط از طریق شماره حساب‌های معتبر که توسط سازمان‌های مطبوع اعلام می‌شود، اقدام کنند و از پرداخت اینترنتی از طریق شبکه‌های اجتماعی به افراد ناشناس جدا خود داری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.