4

نوجوان مصدوم شده در روستای هوادول نجات یافت

  • کد خبر : 3493
  • 19 بهمن 1399 - 13:52
نوجوان مصدوم شده در روستای هوادول نجات یافت

به گزارش حوادث ایلام;  علی اکبری گفت: نوجوان ١۵ ساله‌ای که به علت سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود،نوجوان مصدوم شده در روستای هوادول نجات یافت پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شد.   وی افزود : در پی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال […]

به گزارش حوادث ایلام;  علی اکبری گفت: نوجوان ١۵ ساله‌ای که به علت سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود،نوجوان مصدوم شده در روستای هوادول نجات یافت پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

 

وی افزود : در پی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نوجوان ۱۵ ساله در ارتفاعات روستای هوادول بخش ماژین، بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات شهدای ماژین و پایگاه تنگ فنی استان لرستان به محل حادثه اعزام شدند.

 

علی اکبری تاکید کرد : نجاتگران هلال احمر با همکاری نیرو‌های مردمی و اورژانس، با دسترسی به فرد مصدوم، اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند.

 

وی اظهار کرد : پس از انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شد.

 

وی گفت : ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان می‌باشند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.