3

کشف و ضبط ۹ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباس

  • کد خبر : 3496
  • 19 بهمن 1399 - 16:56
کشف و ضبط ۹ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباس

به گزارش حوادث ایلام; عین الله نیازی فر اظهار داشت: با هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دهلران کشف و ضبط ۹ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباسدر بخش دشت عباس، ۹ قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شده است.   وی افزود: این تعداد اسلحه کشف شده در یکی از روستا‌های بخش دشت عباس که […]

به گزارش حوادث ایلام; عین الله نیازی فر اظهار داشت: با هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دهلران کشف و ضبط ۹ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباسدر بخش دشت عباس، ۹ قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شده است.

 

وی افزود: این تعداد اسلحه کشف شده در یکی از روستا‌های بخش دشت عباس که از کشور عراق وارد خاک ایران شده بود، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دهلران کشف و ضبط شده است.

 

نیازی فر با بیان اینکه در این راستا یک قاچاقچی اسلحه دستگیر و برای سیر مراحل قضائی روانه زندان شده است تصریح کرد: با هوشیاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضائی زمینه جولان و قاچاق اسلحه را در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

 

در دو هفته گذشته ۸۲ قبضه سلاح جنگی نیز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مرزبانی و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دهلران کشف و ضبط شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.