2

استان ایلام در دفاع از این کشور به خوبی نقش خود را ایفا کرد

  • کد خبر : 3483
  • 18 بهمن 1399 - 15:20
استان ایلام در دفاع از این کشور به خوبی نقش خود را ایفا کرد

به گزارش حوادث ایلام; رستم قاسمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام با بیان اینکه بخش قابل توجهی از نفت و گاز کشور در ایلام تولید می‌شود، گفت: ایلام می‌تواند در آینده به یکی از قطب‌های نفتی کشور تبدیل شود و در حوزه‌های فراورش و صنایع پایین دستی پتروشیمی‌ موفق عمل کند. […]

به گزارش حوادث ایلام; رستم قاسمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام با بیان اینکه بخش قابل توجهی از نفت و گاز کشور در ایلام تولید می‌شود، گفت: ایلام می‌تواند در آینده به یکی از قطب‌های نفتی کشور تبدیل شود و در حوزه‌های فراورش و صنایع پایین دستی پتروشیمی‌ موفق عمل کند.

 

وی افزود: این استان آینده‌ای روشن را در پیش رو دارد؛ همچنین وجود مرز بین ایلام و عراق در توسعه استان و حتی صادرات کشور موثر خواهد بود.

 

وزیر سابق نفت گفت: چنگوله که یک میدان بزرگ نفتی است، نقش بسیار مهمی در این استان به منظور اشتغال خواهد داشت و امید است با توسعه میادین نفتی بخشی از صنایع نفتی کشور در ایلام مستقر شود.

 

قاسمی تصریح کرد: پس از انقلاب، دستاوردهای بزرگی به خصوص در ایلام انجام گرفت؛ استان ایلام در دفاع از این کشور به خوبی نقش خود را ایفا کرد به طوری که بخش عظیمی از فداکاری‌های جنگ توسط مردم ایلام رقم خورد.

 

وی با اشاره به اینکه تنها راه عبور و رسیدن به قله پیشرفت این است که در مقابل تحریم‌ها بایستیم، ادامه داد: گرچه تحریم ظلمی بزرگ از جانب آمریکایی‌ها بر مردم ایران است؛ اما ما راه نفوذ و مقابله با تحریم را یافته‌ایم، به قول رهبر انقلاب اگر تحریم‌ها رفع شود خوب است اما آمریکا ثابت کرده که هیچگاه به قول‌هایش پایبند نیست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.