3

منع تردد شبانه در معابر درونشهری همچنان درحال اجراست

  • کد خبر : 3442
  • 16 بهمن 1399 - 21:29
منع تردد شبانه در معابر درونشهری همچنان درحال اجراست

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام اظهار داشت :در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت های ترافیکی شبانه در شهرهای ایلام ،ایوان ،دهلران و چرداول کماکان دردستور کار پلیس راهور قرار دارد.   وی به افزایش حجم تردد در ساعات ممنوعیت در معابر […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام اظهار داشت :در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت های ترافیکی شبانه در شهرهای ایلام ،ایوان ،دهلران و چرداول کماکان دردستور کار پلیس راهور قرار دارد.

 

وی به افزایش حجم تردد در ساعات ممنوعیت در معابر درونشهری اشاره کرد و افزود:همچون گذشته برخی شهروندان توجه چندانی به محدودیت های در نظر گرفته شده ندارند که این موضوع سبب شده،تعدادبیشتری از رانندگان مشمول جریمه نقض محدودیت های ترافیکی شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از محدودیت های کرونایی لغو شده است ،اما تاکنون مصوبه ای مبنی برعدم اجرای محدودیت های ترافیکی شبانه به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

 

سرهنگ کهزادی با تاکید بر اجرای قانون منع تردد شبانه در شهرهای ذکر شده ،از رانندگان خواست: به منظور جلوگیری از اعمال قانون توسط دوربین ها و ماموران راهور از تردد در ساعات ممنوعیت خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.