4

دستگیری سارقان سیم برق در ایلام

  • کد خبر : 3410
  • 15 بهمن 1399 - 15:46
دستگیری سارقان سیم برق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : شب گذشته ۲ سارق با استفاده از تاریکی شب در حال بریدن سیم برق و سرقت قطعات یکی از دکل هابی برق در کمربندی شرقی بودند که با هوشیاری نگهبان اداره برق، ماموران پلیس از این موضوع […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : شب گذشته ۲ سارق با استفاده از تاریکی شب در حال بریدن سیم برق و سرقت قطعات یکی از دکل هابی برق در کمربندی شرقی بودند که با هوشیاری نگهبان اداره برق، ماموران پلیس از این موضوع مطلع شدند.

 

او افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۲ در محل جرم و با توجه به مشهود بودن جرم بلافاصله سارقان از محل متواری که پس از تعقیب و مراقبت توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که سارقان با استفاده از آن اعمال مجرمانه خود را انجام میدادند متوقف و روانه پارکیگ شد.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس همواره امین و حافظ امینت شهروندان بوده و اعتماد عامه مردم برای پلیس سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام / س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.