2

امیر حاتمی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هند دیدار و گفتگو کرد

  • کد خبر : 3421
  • 15 بهمن 1399 - 18:43
امیر حاتمی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هند دیدار و گفتگو کرد

به گزارش حوادث ایلام; امیر سرتیپ حاتمی که برای دیدار با مقامات سیاسی دفاعی و نظامی هند از روز سه شنبه در بنگلور حضور دارد امروز با ارتشبد «بی پین روات» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هند دیدار و گفتگو کرد.   امیر حاتمی در این دیدار با بیان اشتراکات تاریخی و فرهنگی بین دو […]

به گزارش حوادث ایلام; امیر سرتیپ حاتمی که برای دیدار با مقامات سیاسی دفاعی و نظامی هند از روز سه شنبه در بنگلور حضور دارد امروز با ارتشبد «بی پین روات» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هند دیدار و گفتگو کرد.

 

امیر حاتمی در این دیدار با بیان اشتراکات تاریخی و فرهنگی بین دو کشور و نگاه مشترک آنها در بسیاری از موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله وجود ظرفیت‌های جغرافیای دو کشور در دریاها و حاشیه اقیانوس هند تصریح کرد: وجود این طرفیت‌های می‌تواند نقش مهمی در توسعه روابط دو کشور به ویژه در حوزه‌های دفاعی و نظامی بین ایران و هند ایجاد کند.

 

در این دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هند نیز از حضور هیئت عالیرتبه دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند و در مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه هوانوردی تشکر و قدردانی کرد و آن را نشانه اراده و توجه دو کشور به توسعه روابط فیمابین دانست.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.