2

گازرسانی به ۴۸ روستا و یک شهر ایلام در دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 3356
  • 13 بهمن 1399 - 16:35
گازرسانی به ۴۸ روستا و یک شهر ایلام در دهه مبارک فجر

به گزارش حوادث ایلام; عباس شمس اللهی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر قرار است به شهر میمه در شهرستان دهلران و ۱۶ روستای شهرستان چوار، ۷ روستای سیروان، ۱۶ روستای آبدانان، ۹ روستای شهرستان چرداول هستند. وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به شهر میمه شهرستان دهلران بیش از ۶۰۰ خانوار از […]

به گزارش حوادث ایلام; عباس شمس اللهی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر قرار است به شهر میمه در شهرستان دهلران و ۱۶ روستای شهرستان چوار، ۷ روستای سیروان، ۱۶ روستای آبدانان، ۹ روستای شهرستان چرداول هستند.

وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به شهر میمه شهرستان دهلران بیش از ۶۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند یادآور شد: در این شهر ۳۷ کیلومتر خط تغذیه، ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در ساعت احداث شده است.

 

شمس‌الهی با اشاره به گازرسانی به ۴۸ روستا در استان در دهه مبارک فجر تصریح کرد: این روستا‌ها در شهرستان های چوار،سیروان،چرداول و آبدانان واقع شده اند.

وی همچنین به گازرسانی به ۱۲۰ مورد از صنایع و واحد‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: برای گازرسانی به این تعداد صنایع بیش از ۴۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۸ کیلومتر خط تغذیه و ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ انشعاب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: امسال در مجموع برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان، ۴۵ کیلومتر خط تغذیه و ۲۳۴ کیلومتر شبکه توزیع و ۸۶۷ انشعاب نصب گردیده است.

 

وی از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی به ۴ روستای شهرستان ملکشاهی با ۱۲۰ خانوار و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.