0

محدودیت‌های تردد شبانه نیم ساعت کاهش یافت

  • کد خبر : 3342
  • 13 بهمن 1399 - 16:18
محدودیت‌های تردد شبانه نیم ساعت کاهش یافت

به گزارش حوادث ایلام; همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرمز و نارنجی شدن وضعیت شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن شد تا به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس و تردد بی رویه شهروندان تصمیماتی را اتخاذ کند.   برهمین اساس مقرر شد در شهر‌های سراسر کشور […]

به گزارش حوادث ایلام; همزمان با شیوع ویروس کرونا و قرمز و نارنجی شدن وضعیت شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا بر آن شد تا به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع این ویروس و تردد بی رویه شهروندان تصمیماتی را اتخاذ کند.

 

برهمین اساس مقرر شد در شهر‌های سراسر کشور محدودیت تردد شبانه برای خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرایی شود.

 

در این مدت محدودیت تردد شبانه در تمام شهر‌ها و استان‌های کشور اجرا شد و به دنبال آن وضعیت قرمز برخی شهر‌ها به نارنجی، زرد و آبی تغییر پیدا کرد و آمار مبتلایان به کرونا کاهش یافت، اما در ادامه روند شیوع دوباره افزایش یافت و همین موضوع باعث شد منع تردد‌ها کماکان ادامه یابد.

 

تردد شبانه در بیشتر اوقات پس از ساعت ۲۱ نیز ادامه داشت و باعث بسته شدن خیابان‌ها و ماندن برخی افراد بعد از ساعت شروع محدودیت در خیابان شد، لذا به همین دلیل ستاد مقابله با کرونا در تعامل با نیروی انتظامی تهران بزرگ تصمیم گرفت ساعات منع تردد را تا ۳۰ دقیقه کاهش دهد.

 

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران اظهار کرد: محدودیت‌های تردد طبق روال گذشته از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح اجرا می‌شود، اما اخیرا با هماهنگی که با ستاد مقابله با کرونا داشتیم تا ساعت ۲۱:۳۰ شب زمانی را به مردم اختصاص داده‌ایم، چراکه در ساعات پایانی روز و به هنگام اجرای محدودیت تردد با حجم بالای ترافیک مواجه هستیم و بر این اساس تقریبا با نیم ساعت تأخیر از زمان اعلام شده، اعمال قانون انجام می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.