2

دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان بدره

  • کد خبر : 3337
  • 13 بهمن 1399 - 12:06
دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان بدره

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ امیــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی خبر واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک فرد سود جو در یکی از محلات شهرستان ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.   او اظهار کرد: ماموران با انجام […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ امیــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی خبر واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک فرد سود جو در یکی از محلات شهرستان ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

او اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات دقیق و تعقیب و مراقبت هدفمند ، محل‌های فعالیت و مخفیگاه این سوداگر مرگ را شناسائی و تحت نظر قرار دادند.

 

بازیار ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، در یک عملیات غافلگیرانه ، متهم دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی مقادیری مواد مخدر و ادوات توزیع کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی ، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند هر گونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.