3

شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان دهلرانی

  • کد خبر : 3285
  • 11 بهمن 1399 - 15:55
شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان دهلرانی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از طریق دستگاه ATM از حساب وی در یکی از مناطق شهرستان، در این راستا پرونده تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از طریق دستگاه ATM از حساب وی در یکی از مناطق شهرستان، در این راستا پرونده تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: با پیگیری‌های پلیس فتا و کارکنان انتظامی شهرستان عامل کلاهبرداری از شهروندان در محل وقوع جرم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: متهم در مواجهه با مستدات پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تویل مراجع قضائی شد.

 

او ادامه داد: افراد کلاهبردار با کمین در کنار دستگاه خود پرداز (ATM) منتظر افراد کم سواد که توان انجام کارا‌های بانکی را نداشته و با سوء استفاده از اعتماد آن‌ها مبالغی را حساب‌های آن‌ها برداشت و یا فعال نمودن دوم بانکی اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن‌ها به صورت اینترنتی می‌کنند.

 

سرهنگ مکی به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به افراد ناشناس جدا پرهیز کنند و همچنین افرادی که توانایی انجام کار‌های بانکی خود را ندارند از خانواده و یا کارکنان بانک جهت راهنمایی استفاده کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تاکید کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و همچنین خطوط ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ گزارش دهند.

انتهای پیام /س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.