3

مردم شیوع مجدد ویروس کرونا را جدی بگیرند

  • کد خبر : 3267
  • 10 بهمن 1399 - 17:29
مردم شیوع مجدد ویروس کرونا را جدی بگیرند

به گزارش حوادث ایلام; خیراله گراوند فرماندار ایلام ، ضمن تشکر از همراهی مردم ، اصناف و بازاریان و همچنین زحمات دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مقابله با کرونا ، گفت: مردم باید همراهی کنند و همانند گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند .   او به برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و […]

به گزارش حوادث ایلام; خیراله گراوند فرماندار ایلام ، ضمن تشکر از همراهی مردم ، اصناف و بازاریان و همچنین زحمات دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مقابله با کرونا ، گفت: مردم باید همراهی کنند و همانند گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند .

 

او به برگزاری مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دهه فجر امسال و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل بیماری کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شده و تصمیم گیری در رابطه با انجام مراسم‌های دهه فجر باید منطبق با مصوبات ستاد کرونا باشد.

 

فرماندار ایلام ادامه داد: از مردم انتظار داریم با توجه بیشتر به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در این فصل سرما، احتمال خطر شیوع مجدد ویروس کرونا را جدی بگیرند.

 

او تنها راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا را استفاده از ماسک ، عدم شرکت در تجمعات و مراسم‌های شادی و عزا ، دوری از هرگونه دورهمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و ادارات را از برگزاری هرگونه همایش یا گردهمایی و تجمع مناسبتی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، منع کرد.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.