3

افزایش ۲۲ درصدی درآمد‌های مالیاتی در ایلام

  • کد خبر : 3270
  • 10 بهمن 1399 - 20:30
افزایش ۲۲ درصدی درآمد‌های مالیاتی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  قدرت اله فیض الهی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان ایلام از افزایش ۲۲ درصدی درآمد‌های مالیاتی در استان ایلام از ابتدای امسال تا پایان دی ماه به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در این […]

به گزارش حوادث ایلام;  قدرت اله فیض الهی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان ایلام از افزایش ۲۲ درصدی درآمد‌های مالیاتی در استان ایلام از ابتدای امسال تا پایان دی ماه به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در این استان وصول شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل این مبلغ ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.

 

وی افزود: ۳۱۰ میلیارد ریال در طول ۱۰ ماه سپری شده از سال ۹۹ ، مازاد درآمد در استان بدست آمده است.

 

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام افزود: بیشترین میزان وصول درآمد‌های مالیاتی مربوط به دستگاه‌های ثبت اسناد، گمرک و امور مالیاتی است و نیروی انتظامی، پزشکی قانونی ، میراث فرهنگی، بهزیستی و حفاظت محیط زیست و استاندارد و تحقیقات صنعتی در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

 

فیض الهی مطرح کرد: درآمد‌های مالیاتی استان طی امسال رو به رشد بوده، و بر اساس بررسی‌های انجام شده از سال ۹۶ تا ۹۹ به ترتیب ۸۳، ۸۷، ۹۱ و ۹۴ درصد تحقق یافته اند.

 

وی اظهار کرد: گمرکات استان امسال ۳۳۱ میلیارد ریال وصول درآمد داشته اند که به رغم مشکلات کرونا نسبت به سال قبل رشد بسیار خوبی داشته است.

 

فیض الهی افزود: صنایع پتروشیمی، سیمان و شرکت‌های نفتی که آلایندگی دارند بر اساس قانون باید یک درصد درآمد خود را به درآمد استان پرداخت کنند که نیاز است از طرف محیط زیست و امور مالیاتی به عنوان حق استان پیگیری شود.

 

وی بیان کرد: جذب این درآمد‌ها در روستا‌ها و شهر‌ها هزینه می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.