3

کشف بیش از ۱۴۰ هزار حبه قرص دارویی غیرمجاز در ایلام

  • کد خبر : 3128
  • 04 بهمن 1399 - 17:20
کشف بیش از ۱۴۰ هزار حبه قرص دارویی غیرمجاز در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظام استان ایلام ، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های دارویی قاچاق و غیرمجاز توسط یک فرد سودجو ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایلام قرار گرفت.   او افزود: ماموران با تلاش و انجام […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظام استان ایلام ، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های دارویی قاچاق و غیرمجاز توسط یک فرد سودجو ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایلام قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران با تلاش و انجام کار‌های فنی و پلیسی توانستند محل اختفا و فعالیت این فرد سودجو را در یکی از محله‌های شهر ایلام را مشخص کنند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیاتی غافلگیرانه و موفق پلیسی ، این فرد سودجو را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیتش تعداد ۱۴۱ هزار و ۳۰۰ حبه قرص دارویی غیرمجاز و قاچاق را کشف کردند.

 

او بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده و در جهت سیرمراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 

القاصی مهر با تقدیر و تشکر از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، اظهار کرد: حفظ سلامت جامعه در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی است و امروز عزم و اراده پلیس در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان از هر زمانی جدی‌تر است.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.