3
خانه دسته‌بندی نشده

کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس دره شهر و آبدانان

  • کد خبر : 3117
  • 03 بهمن 1399 - 16:59
کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس دره شهر و آبدانان

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ محمد زمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ، گفت: در راستای تداوم اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر ، ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر، قصد عبور از یکی […]

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ محمد زمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ، گفت: در راستای تداوم اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر ، ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر، قصد عبور از یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان را دارد ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس آبدانان پس از حضور در محور مواصلاتی ، خودروی مورد نظر را شناسائی و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده از این خودرو موفق شدند ۵ کیلوگرم مواد مخدر  را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

 

بیگی مطرح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

او با بیان اینکه خودرو مذکور به پارکینگ منتقل شد، اظهار کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هرگونه فعالیت مجرمانه افراد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3117
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.