2

شناسایی۶۸ نقطه حادثه خیز درمحور‌های ارتباطی ایلام

  • کد خبر : 2937
  • 20 دی 1399 - 18:01
شناسایی۶۸ نقطه حادثه خیز درمحور‌های ارتباطی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راه و با تحلیل داده‌های آماری اقدام به شناسایی نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی کرده و به منظور ایمن سازی این نقاط کار‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است. وی […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راه و با تحلیل داده‌های آماری اقدام به شناسایی نقاط پرحادثه محور‌های ارتباطی کرده و به منظور ایمن سازی این نقاط کار‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه ایمن سازی جاده‌های استان و تداوم حذف نقاط حادثه خیز دمحورهای ارتباطی اصلی و فرعی  برای کاهش تصادفات و آمار فوتی ضروری و نقش موثری دارد افزود:امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم ۶۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده را اصلاح و ایمن سازی کنیم.
دلخواه با اشاره به اینکه در سالجاری با همکاری پلیس راه، ۵۴ نقطه پرحادثه در جاده‌ها آشکارسازی و ایمن‌سازی شد یادآور شد:  همچنین از ابتدای امسال تاکنون خط‌کشی تمام حوزه استحفاظی استان به میزان ۲ هزار کیلومتر اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی انجام شده است.

وی از نصب هشت هزار و ۵۰۰ عدد انواع علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی ایلام طی سال جاری خبر داد و گفت: علائم نصب شده این مدت شامل تابلو‌های ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما است.

دلخواه افزود: برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای مدیران و متصدیان و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی، نصب ۱۰۴ دستگاه دوربین نظارتی تصویری و ثبت سرعت در راه ها، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ باب از مدارس حاشیه راه‌های استان (برون شهری و روستایی) در طرح ایمن سازی راه‌ها و توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران از جمله اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بوده است.
استان ایلام دارای ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.