3

انسداد جاده ایلام – صالح آباد

  • کد خبر : 2910
  • 15 دی 1399 - 9:32
انسداد جاده ایلام – صالح آباد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : طی اطلاعیه قبلی تصمیم بر مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به  مهران به مدت ۱۵ روز  گرفته شد، اما با اصلاح این اطلاعیه این مسیر از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵دیماه ۹۹ تا پایان روز ۲۲ دیماه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : طی اطلاعیه قبلی تصمیم بر مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به  مهران به مدت ۱۵ روز  گرفته شد، اما با اصلاح این اطلاعیه این مسیر از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵دیماه ۹۹ تا پایان روز ۲۲ دیماه به مدت ۸ روز مسدود می شود.

 

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید از مسیرهای جایگزین شده ۱- جاده فرعی ایلام ،سرطاف ، ماربره ، صالح آباد ۲-ایلام، ملکشاهی ، ترشابه،مهران و بالعکس تردد کنند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با عنایت به اینکه مسیرهای جایگزین کوهستانی ، پرپیچ و خم بوده تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به حوادث می شوند خودداری کنند.

 

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در این مدت با ماموران پلیس راه همکاری کنند تا انشاالله شاهد حوادث تلخ و ناگوار ترافیکی نباشیم .

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.