2

جایزه میلیونی برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز

  • کد خبر : 2900
  • 14 دی 1399 - 19:32
جایزه میلیونی برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز

به گزارش حوادث ایلام; مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال شرایط سختی در تامین برق کشور وجود دارد، افزود: صنایعی که بیش از دیماند خریداری شده برق مصرف کنند، ابتدا تذکر دریافت می‌کنند و درصورت تکرار، جریمه و برقشان قطع خواهد شد.   وی اضافه کرد: در حال حاضر مصرف برق کشور در مقایسه […]

به گزارش حوادث ایلام; مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال شرایط سختی در تامین برق کشور وجود دارد، افزود: صنایعی که بیش از دیماند خریداری شده برق مصرف کنند، ابتدا تذکر دریافت می‌کنند و درصورت تکرار، جریمه و برقشان قطع خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر مصرف برق کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته, ۴.۵ درصد افزایش یافته که بخش عمده آن در بخش صنایع و بخشی نیز در حوزه خانگی و تجاری بوده است.

 

سخنگوی صنعت برق گفت: در بخش اداری نیز کنترل‌های از سوی مشترکان برق و گاز انجام می‌شود و اداراتی که پس از پایان کار، دستگاه‌های گرمایشی را خاموش نکرده باشند ابتدا تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

 

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه، مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز، سبب تخریب شبکه برق و مصرف بیش از اندازه برق هستند افزود: افرادی که این مراکز غیرقانونی را معرفی کنند تا ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سایت و سامانه ۱۲۱ امکان پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.