2

چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک تسریع می یابد

  • کد خبر : 2891
  • 12 دی 1399 - 18:39
چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک تسریع می یابد

به گزارش حوادث ایلام;  بهزاد علیزاده از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم روستا‌های خیبر ، چم هندی و ابوغویر بخش دشت عباس با اشاره به اهمیت توسعه راه ها تاکید کرد : چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک تسریع می یابد .     وی افزود : این طرح […]

به گزارش حوادث ایلام;  بهزاد علیزاده از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم روستا‌های خیبر ، چم هندی و ابوغویر بخش دشت عباس با اشاره به اهمیت توسعه راه ها تاکید کرد : چهار بانده شدن محور دهلران به اندیمشک تسریع می یابد .

 

 

وی افزود : این طرح از مطالبات از مطالبات اصلی مردم استان است و در پیگیری از معاون وزیر راه و مذاکراتی که داشتیم قرار شد ۱۲ کیلومتر اول این پروژه در سال آینده تکمیل شود.

 

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به اعتبار اختصاص یافته برای این طرح اشاره کرد و گفت : چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک هزینه می‌شود.

 

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است برای ۱۸ کیلومتر دیگر این پروژه در روز‌های آینده پیمانکار انتخاب شود و بیش از هزار میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

 

 

علیزاده از اجرای ۵۰ کیلومتر دیگر این پروژه در قالب ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری خبر داد و افزود: برای این پروژه سه هزار میلیارد ریال هزینه می‌شود.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت : قرار است این پروژه با توجه به اینکه پیش از این به اداره کل راه و شهرسازی استان تفویض اختیار شده بود از دست استان گرفته شود و توسط شرکت زیرساخت به مناقصه برود و اجرا شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.