4

بسته های تشویقی به مشترکان کم ‌مصرف برق خانگی استان ایلام

  • کد خبر : 2888
  • 11 دی 1399 - 18:28
بسته های تشویقی به مشترکان کم ‌مصرف برق خانگی استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  هادی شیرخانی اظهار داشت: صنعت برق کشور برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها نمایان می‌شود، مشوق‌هایی را در نظر دارد.     وی با بیان اینکه مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق‌های صنعت برق برخوردار […]

به گزارش حوادث ایلام;  هادی شیرخانی اظهار داشت: صنعت برق کشور برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها نمایان می‌شود، مشوق‌هایی را در نظر دارد.

 

 

وی با بیان اینکه مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند از مشوق‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد افزود: سرما و برودت هوا باعث افزایش مصرف سوخت در کشور شده است و همین موضوع محدودیت‌هایی را برای تولید برق در نیروگاه‌ها ایجاد می‌کند.

 

شیرخانی یادآور شد: به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در تامین برق کشور در روز‌های سرد سال و همچنین افزایش مصرف سوخت گاز به ویژه در شرایط کرونایی، همراهی مشترکان در مدیریت مصرف برق و به تبع آن کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌های کشور بسیار تعیین کننده است.

 

وی اضافه کرد: مشترکان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی منازل و ادارات و کاهش جزئی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تامین گاز و برق کشور در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.