4

ایمن سازی محور‌های منتهی به مرز مهران اولویت اول راهداری است

  • کد خبر : 2836
  • 28 آذر 1399 - 15:20
ایمن سازی محور‌های منتهی به مرز مهران اولویت اول راهداری است

به گزارش حوادث ایلام;  معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان با تشریح فعالیت‌های این اداره کل به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل ونقل افزود: با توجه به اینکه مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در بحث تردد زوار اربعین شناخته می‌شود، ایمن سازی محور‌های منتهی به مرز جزو اولویت‌های کاری اداره کل راهداری […]

به گزارش حوادث ایلام;  معاون راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان با تشریح فعالیت‌های این اداره کل به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل ونقل افزود: با توجه به اینکه مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در بحث تردد زوار اربعین شناخته می‌شود، ایمن سازی محور‌های منتهی به مرز جزو اولویت‌های کاری اداره کل راهداری استان است.
وی یادآور شد: فعالیت‌های ایمن سازی محور‌های منتهی به مرز مهران هر ساله انجام می‌شود و در سال جاری نیز اقدامات مناسبی دراین زمینه صورت گرفته است.
رضایی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های مهم استان از جمله مسیر‌های منتهی به مرز مهران لکه گیری شده است، تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از مسیر‌های ارتباطی نیز روکش آسفالت و دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مسیر‌های ارتباطی استان خط کشی شده است.
جداسازی مسیر‌های چهارخطه منتهی به مرز مهران، نصب تابلو، روشنایی در این مسیر‌ها از دیگر اقدامات راهداری برای ایمن سازی محور‌های اربعین و منتهی به مرز مهران در استان بوده است.
وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز در محور‌های منتهی به مرز مهران دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل راهداری است.
معاون راهداری با بیان اینکه تکمیل چهارخطه کردن محور ایلام برای اربعین سال آینده جزو اولویت‌های استان است، گفت: این مسیر هم اکنون در سه قطعه در حال انجام است.
رضایی بیان کرد: در قالب طرح ابرار (ساخت راه‌های اولویت دار در روستا‌های کشور) نیز ۳۸ کیلومتر راه راه‌های روستایی در قالب هفت طرح به استان ایلام ابلاغ شده است.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.