2

ورود دادستان ایلام به ماجرای فوت وزنده شدن کودک ۲ ماهه آبدانانی

  • کد خبر : 2762
  • 14 آذر 1399 - 16:25
ورود دادستان ایلام به ماجرای فوت وزنده شدن کودک ۲ ماهه آبدانانی

به گزارش حوادث ایلام;  دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام، با قید فوریت دستور تشکیل کمیته‌ای متشکل از سازمان بازرسی و نظام پزشکی استان برای بررسی علت کوتاهی در درمان و صدور گواهی فوت نوزاد دوماهه آبدانانی، را صادرکرد. طبق اعلام دادستان ایلام، پس از تشکیل این جلسه فوق العاده، نظام پزشکی برای بررسی علل احتمالی […]

به گزارش حوادث ایلام;  دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام، با قید فوریت دستور تشکیل کمیته‌ای متشکل از سازمان بازرسی و نظام پزشکی استان برای بررسی علت کوتاهی در درمان و صدور گواهی فوت نوزاد دوماهه آبدانانی، را صادرکرد.
طبق اعلام دادستان ایلام، پس از تشکیل این جلسه فوق العاده، نظام پزشکی برای بررسی علل احتمالی قصور پزشکی انجام شده، نتیجه را ظرف مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت به اطلاع مردم میرساند.
این نوزاد ۲ ماهه با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام (ره) تحت مراقبت بوده است که شب گذشته حال نوزاد وخیم و گواهی فوت وی صادر می‌شود.
اما هنگامی که برای تدفین به شهرستان آبدانان با فاصله ۱۸۰ کیلومتر ازمرکز استان، انتقال داده می‌شود مسوول غسالخانه به طرز معجزه آسایی متوجه تپش قلب این نوزاد می‌شود.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.