3

گروههای ایست و بازرسی پلیس در استان مستقر شده اند

  • کد خبر : 2715
  • 06 آذر 1399 - 8:05
گروههای ایست و بازرسی پلیس در استان مستقر شده اند

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ شهاب عزیزاده اظهار داشت: این گروهها با همکاری پلیس راهور، پلیس راه و نیروی انتظامی شهرستان های تابعه انتظامی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند مستقر شده اند. وی افزود: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و قطع این زنجیره در مرکز شهر ایلام، ۵ ایستگاه ایست […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ شهاب عزیزاده اظهار داشت: این گروهها با همکاری پلیس راهور، پلیس راه و نیروی انتظامی شهرستان های تابعه انتظامی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند مستقر شده اند.
وی افزود: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و قطع این زنجیره در مرکز شهر ایلام، ۵ ایستگاه ایست و بازرسی نیز در میدان ارغوان، میدان قرآن، انتهای هفت چشمه انتهای مهدی آباد، و آرامستان بهشت رضا شهر ایلام فعال شده و با کسانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

سرهنگ عزیززاده یادآور شد: علاوه بر استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی، تخلف از محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به صورت هوشمند و شبانه روزی در سطح شهر‌های قرمز و نارنجی رصد و برای ناقضان قانون، برگ جریمه صادر می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات مدیریت کرونا، ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در صورت تخلف برای خودرو‌های وارد شده به شهر‌های قرمز، یک میلیون تومان و برای شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ می‌شود.

وی تصریح کرد: خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی نیز ممنوع بوده و در صورت تخلف به همان میزان جریمه خواهند شد.

سرهنگ عزیززاده تاکید کرد: شهروندان به منظور قطع زنجیره این ویروس خطرناک و مهلک، همکاری لازم را با پلیس و کادر بهداشت و درمان استان داشته باشند.

انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.