4

فعالیت ۴۱ پایگاه فوریت پزشکی در ایلام

  • کد خبر : 2722
  • 06 آذر 1399 - 10:31
فعالیت ۴۱ پایگاه فوریت پزشکی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی با بیان اینکه از این تعداد ۱۲ پایگاه در سطح شهرها، ۲۸ پایگاه در جاده‌ها و یک مورد پایگاه هوایی است افزود: راه اندازی ۱۵ پایگاه شهری و جاده‌ای در سطح استان پیش بینی شده است. وی با اشاره به اینکه میانگین ماموریت‌ برای هر پایگاه ۲ […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر صید نور علیمرادی با بیان اینکه از این تعداد ۱۲ پایگاه در سطح شهرها، ۲۸ پایگاه در جاده‌ها و یک مورد پایگاه هوایی است افزود: راه اندازی ۱۵ پایگاه شهری و جاده‌ای در سطح استان پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه میانگین ماموریت‌ برای هر پایگاه ۲ ماموریت در روز است یادآور شد: در شهر ایلام با جمعیت بیشتر ۳۰ ماموریت در هر سه پایگاه صورت می‌گیرد.
علیمرادی اظهار داشت: ۴۳ هزار و ۹۳۹ تماس در نیمه نخست امسال با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) این استان از سوی مردم برقرار شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا آبان ماه ۱۷۶ ماموریت اورژانس هوایی ۱۱۵ در ایلام انجام شده که از این تعداد ۱۷۰ مورد ماموریت داخل استان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت جابجایی بیمار در هر پرواز سه نفر است، گفت: هزینه هر ساعت پرواز ۲۷۰ میلیون ریال و برای بیماران و مصدومان رایگان است.
علیمرادی افزود: پرواز آمبولانس هوایی بیشتر جهت نجات بیماران در شرایط خاص مانند جابجایی مادران باردار پرخطر، بیماران با شرایط حاد خاص، حوادث در مناطق کوهستانی و سخت گذر و تصادفات انجام می‌شود.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.