3

ایلام از فردا بارانی می شود

  • کد خبر : 2712
  • 05 آذر 1399 - 23:57
ایلام از فردا بارانی می شود

به گزارش حوادث ایلام; ساسان رستمی با بیان اینکه این سامانه بارشی با دو شاخه مجزا از فردا در استان فعال می شود افزود: موج اول این سامانه از فردا پنجشنبه ششم آذرماه تا ظهر جمعه در سطح استان فعال است. وی با اشاره به فعالیت موج دوم این سامانه بارشی یادآور شد: موج دوم نیز […]

به گزارش حوادث ایلام; ساسان رستمی با بیان اینکه این سامانه بارشی با دو شاخه مجزا از فردا در استان فعال می شود افزود: موج اول این سامانه از فردا پنجشنبه ششم آذرماه تا ظهر جمعه در سطح استان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت موج دوم این سامانه بارشی یادآور شد: موج دوم نیز از اوایل روز شنبه هشتم آذرماه بتدرج فعالیت خود را آغاز و تا اواخر روز یکشنبه ادامه دارد که انتظار می‌رود  بارندگی‌های موثری در تمام‌نقاط استان را شاهد باشیم.

رستمی با بیان اینکه سامانه بارشی مذکور همراه با رگبار باران، رعد وبرق در نواحی مستعدد بارش تگرگ، وزش باد شدید وکاهش دمای هوا خواهد بود یادآور شد: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی محور‌های مواصلاتی، خطر اصابت صاعقه مه گرفتگی و کاهش دید از پیامدهای این سامانه بارشی است.
وی تاکید کرد: در زمان فعالیت سامانه بارشی مردم از تردد غیرضرور، صعود به‌ارتفاعات، چرای دام، عدم اتراق در کنار مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها خودداری و کشاورزان نیز در انجام کشت پائیزه تسریع  کنند.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.