3

۲ هزار و ۹۳۰ پرونده اصناف زیر ذره بین تعزیرات/ تشکیل ۲۷ فقره پرونده احتکار در ایلام

  • کد خبر : 2680
  • 03 آذر 1399 - 18:22
۲ هزار و ۹۳۰ پرونده اصناف زیر ذره بین تعزیرات/ تشکیل ۲۷ فقره پرونده احتکار در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  ایوب یاره‌خوانی روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با شیوع کرونا نظارت بر واحدهای صنفی به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یافت و از ابتدای سال تا کنون ۲۹۳۰ پرونده تشکیل و رسیدگی شد که بیشترین تخلف صنفی در استان ایلام مربوط […]

به گزارش حوادث ایلام;  ایوب یاره‌خوانی روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با شیوع کرونا نظارت بر واحدهای صنفی به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یافت و از ابتدای سال تا کنون ۲۹۳۰ پرونده تشکیل و رسیدگی شد که بیشترین تخلف صنفی در استان ایلام مربوط به عدم درج قیمت است.

 

وی افزود: ۷۷۹ پرونده مربوط به تخلف واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی استان ایلام در زمینه عدم درج قیمت تشکیل شده است.

 

روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام بیان کرد: ۸۳ پرونده کم فروشی، ۲۷۵ پرونده بهداشتی، ۲۷ مورد احتکار و ۵۹۹ پرونده در زمینه گران‌فروشی واحدهای صنفی در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ایلام تشکیل و با متخلفان برخورد شد.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان از طریق گشت مشترک با بازرسان دیگر بخش‌های نظارتی مانند اتاق اصناف، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، دانشگاه علوم پزشکی،  اداره استاندارد، شبکه بهداشت، معاونت غذا و دارو و دادستانی بر فعالیت واحدهای صنفی استان نظارت می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: کارشناسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر تخلفات صنفی مانند گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کالای قاچاق و تقلب، احتکار، پرونده بهداشتی و کم فروشی نظارت و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمب واحد اقدام می‌کند.

 

وی یادآور شد: بر این اساس از ابتدای سال تا کنون ۲۲۵ واحد صنفی در استان ایلام به دلیل تخلف‌های صنفی در محدوده اختیارات و وظایف اداره‌کل تعزیرات حکومتی پلمب شده است.

 

 خاطرنشان کرد: روزانه دو تیم گشت مشترک به منظور حفظ آرامش بازار بر فعالیت اصناف استان ایلام نظارت دارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.