2

رشد ۲۵ درصدی فوت ناشی از حوادث کار در ایلام

  • کد خبر : 2664
  • 02 آذر 1399 - 19:55
رشد ۲۵ درصدی فوت ناشی از حوادث کار در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; مهدی علیزاده‌مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون فوت ناشی از حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته و تعداد ۱۰ نفر آقا بر اثر حوادث کار در ایلام فوت شده‌اند. […]

به گزارش حوادث ایلام; مهدی علیزاده‌مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون فوت ناشی از حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی داشته و تعداد ۱۰ نفر آقا بر اثر حوادث کار در ایلام فوت شده‌اند.

 

وی افزود: در حوزه فوت ناشی از گاز گرفتگی خوشبختانه امسال فوتی نداشته‌ایم؛ سال گذشته ۲  آقا بر اثر گاز گرفتگی فوت شده‌اند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام تصریح کرد: کمترین تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در کشور مربوط به استان ایلام است تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در نیمه نخست سال ۹۹ استان ایلام، تعداد ۵۱ نفر متشکل از ۴۱ مرد و ۱۰ زن بوده که این میزان  کمترین تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در کشور نیز است و همچنین با کاهش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

 

وی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های دره‌شهر، چرداول، دهلران، مهران و ایوان خدمات پزشکی قانونی به مردم ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.