4

اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در استان ایلام از صبح چهارشنبه

  • کد خبر : 2624
  • 27 آبان 1399 - 16:05
اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در استان ایلام از صبح چهارشنبه

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ همتی زاده گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی های استان ایلام اجرا می شود. وی افزود: در این طرح از ساعت۱۰ صبح روز چهارشنبه تا پایان روز یکم آذرماه ورود خودروهای با پلاک غیربومی به داخل شهر ایلام و همچنین خروج […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ همتی زاده گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی های استان ایلام اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح از ساعت۱۰ صبح روز چهارشنبه تا پایان روز یکم آذرماه ورود خودروهای با پلاک غیربومی به داخل شهر ایلام و همچنین خروج خودروهای پلاک بومی از شهر ایلام به استثنای وسایل نقلیه عمومی،سوخت رسان،امدادی و حامل مواد فاسد شدنی ممنوع است.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگانی که به محدودیت های اعلامی بی توجهی نمایند و قصد ورود و خروج را داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

 

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت:از همه هم استانی های عزیز تقاضا می شود به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا،نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.