4

کلاهبرداری با فروش انگشتر تقلبی

  • کد خبر : 2520
  • 11 آبان 1399 - 18:43
کلاهبرداری با فروش انگشتر تقلبی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس و طرح شکایت با موضوع کلاهبرداری از وی، پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.   وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت که از طریق یک آگهی درج شده در سایت دیوار اقدام […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس و طرح شکایت با موضوع کلاهبرداری از وی، پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

 

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت که از طریق یک آگهی درج شده در سایت دیوار اقدام به خرید انگشتر کرده بود که پس از تحویل متوجه شده است که آگهی جعلی بوده است.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد و در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتا استان ایلام خاطر نشان کرد: اعتماد بی جا به افراد بدون داشتن شناخت کافی و تحت‌تاثیر قرار گرفتن تبلیغات اغوا‌کننده آن ها، ناآشنایی با روال قانونی خرید و فروش کالا از طریق سایت‌های آگهی دهنده و عدم شناخت راه‌های تشخیص کالای مسروقه از جمله دلایل به دام افتادن افراد است.

 

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: به آگهی‌ها و تبلیغات جعلی که در فضای مجازی به خصوص سایت‌های درج آگهی با هر عنوانی منتشر می‌شوند توجه نکرده و از واریز هرگونه وجه قبل از شناسایی هویت انتشار دهندگان آگهی‌های تبلیغاتی خودداری کنند. هم چنین در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.