3

پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریالی پاداش درست مصرف کردن به مشترکین برق ایلام

  • کد خبر : 2499
  • 13 مهر 1399 - 15:08
پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریالی پاداش درست مصرف کردن به مشترکین برق ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال پاداش درست مصرف کردن به مشترکین برق سطح استان پرداخت شده است.   وی افزود: سال گذشته  نیز بالغ بر ۶۴۰ میلیون تومان پاداش […]

به گزارش حوادث ایلام;  هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال پاداش درست مصرف کردن به مشترکین برق سطح استان پرداخت شده است.

 

وی افزود: سال گذشته  نیز بالغ بر ۶۴۰ میلیون تومان پاداش درست مصرف کردن به مردم و تولیدکنندگان پرداخت شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام، بیان داشت: در حال حاضر مهم‌ترین چالش‌های فراروی شرکت‌های توزیع، عدم امکان سرمایه گذاری در بخش تولید برق در کشور به خاطر شرایط تحریم است و متأسفانه روز به روز این چالش سبب سخت‌تر شدن انجام وظایف در حوزه شرکت‌های توزیع برق شده است.

 

شیرخانی  با بیان اینکه  میزان بدهی انباشته شده مشترکان برق در  این استان تاکنون بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: متأسفانه وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد به شکلی که فعلاً حدود ۶۰ درصد از انرژی فروخته شده وصول می‌شود.

 

وی بیان داشت: برنامه این شرکت برای وصول مطالبات، استفاده حداکثری از ظرفیت پیمانکار طرف قرارداد است که در ابتدا به صورت اخطار و در نهایت استفاده از ابزار قطع جریان برق مشترکان بدحساب است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تصریح کرد: عمده ترین مشترکانی که در پرداخت به موقع صورتحساب کوتاهی می‌کنند، مشترکان تجاری و خانگی هستند.

 

شیرخانی بیان داشت: هم اکنون این امکان برای مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند وجود دارد و بهایی پرداخت نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.