1

ممنوعیت تردد در مرز‌های چهارگانه کشور

  • کد خبر : 2496
  • 13 مهر 1399 - 14:58
ممنوعیت تردد در مرز‌های چهارگانه کشور

به گزارش حوادث ایلام; فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ظهر امروزدر دیدار با استاندار ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سلیمانی دشتکی در تامین امنیت بالا در مرز‌های استان، گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مزر‌های […]

به گزارش حوادث ایلام; فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ظهر امروزدر دیدار با استاندار ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سلیمانی دشتکی در تامین امنیت بالا در مرز‌های استان، گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مزر‌های کشور ایجاد کرده است.
سردار گودرزی با تاکید بر بسته شدن مرز‌های کشور با عراق برای تردد زوار افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرز‌ها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این زمینه مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.
استاندار ایلام نیز افزود : بنابر اعلام مسئولان کشور عراق و باتوجه به فراگیری بیماری کرونا، استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران پذیرای زائران حسینی نخواهد بود و در این زمینه هیچ برنامه‌ای برای پذیرش زائران و خدمت‌رسانی به آن‌ها وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی افزود: بر اساس پروتکل‌های مصوب ستاد کرونای کشور راهپیمایی اربعین به عنوان کنگره جهان اسلام امسال برگزار نمی‌شود و موکب‌ها در مسیر مرز مهران حق برپایی و فعالیت ندارند.

بنابر اعلام استاندار ایلام، مرز بین‌المللی مهران برای عبور زائران حسینی در ایام اربعین امسال بسته است و به هیچ عنوان اجازه ورود در این مرز داده نخواهد شد.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی به منظور برسی آخرین وضعیت مرز ۴۳۰ کیلیومتری استان ایلام با کشور عراق امروز وارد ایلام شد.
این دومین سفر فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی طی دوهفته گذشته به استان ایلام است.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.