3

کشف و جمع آوری یک هزار و ۵۸۹کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران

  • کد خبر : 2209
  • 20 مرداد 1399 - 16:37
کشف و جمع آوری یک هزار و ۵۸۹کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران

به گزارش حوادث ایلام; منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار داشت:در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی یک هزار و ۵۸۹کیلوگرم فاسد کشف و ضبط شد.   وی افزود: این مواد کشف شده فاسد و غیرقابل مصرف شامل مواد […]

به گزارش حوادث ایلام; منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار داشت:در راستای ارتقا سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی یک هزار و ۵۸۹کیلوگرم فاسد کشف و ضبط شد.

 

وی افزود: این مواد کشف شده فاسد و غیرقابل مصرف شامل مواد غذایی، مواد لبنی و اقلام بهداشتی بودند که در این راستا ۱۱مرکز توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

منصوری گفت: در راستای مقابله باکووید ۱۹تاکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان دهلران صورت گرفته است.

 

وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۴ مورد پلمپ و بیش از ۱۸۰مورد تذکر جهت رعایت پروتکل بهداشتی به اصناف مختلف در سطح شهرستان داده شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن ۱۹۰ تماس و گزارش دهند تا بازرسان این شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.