2

در پوشش راننده آژانس مسافربری، انهدام باند فروش مواد مخدر در دهلران

  • کد خبر : 2205
  • 19 مرداد 1399 - 19:21
در پوشش راننده آژانس مسافربری،  انهدام باند فروش مواد مخدر در دهلران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “منوچهر مکی” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت چند نفر سودجو در زمینه خرید و فروش مواد مخدر موضوع بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.   وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “منوچهر مکی” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت چند نفر سودجو در زمینه خرید و فروش مواد مخدر موضوع بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی با اشاره به اینکه با تلاش بی وقفه ماموران، مشخص شد این افراد در ساعات پایانی شب در پوشش آژانس مسافربری اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران جهت دستگیری این باند ۳ نفره اقدام کردند.

 

وی ادامه داد: این سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموان با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به فرار کردند و ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه ای توانستند آنها را دستگیر و در بازرسی از آنها تعداد ۱۶۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع کشف کنند.

 

سرهنگ مکی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی ، آژانس مسافربری پلمپ  و خودروی آنها به پارکینگ منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در خاتمه ضمن بیان اینکه تداوم طرح های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر موجبات خوشحالی مردم و تقدیر از پلیس شده است، از شهروندان خواست: برای سالم سازی محیط اجتماع، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر یاری کنند و هر گونه اخبار را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.