3

تلاش پلیس آگاهی ایلام قاتل فراری را بعد از ۱۲ سال تحویل قانون داد

  • کد خبر : 2199
  • 18 مرداد 1399 - 20:03
تلاش پلیس آگاهی ایلام قاتل فراری را بعد از ۱۲ سال تحویل قانون داد

به گزارش حوادث ایلام; سردار “نورعلی یاری” در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این قاتل که ۱۲ سال پیش در شهرستان ملکشاهی پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود و در این مدت خود را از دید قانون مخفی کرده بود شناسایی و محل اختفای وی تحت نظر قرار […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “نورعلی یاری” در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این قاتل که ۱۲ سال پیش در شهرستان ملکشاهی پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود و در این مدت خود را از دید قانون مخفی کرده بود شناسایی و محل اختفای وی تحت نظر قرار گرفت.

 

وی افزود: با مشخص شدن محل اختفاء این قاتل در یکی از استان‌های مرکزی کشور ، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام به مدت چند روز به صورت شبانه روزی وی را تحت نظر قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: قاتل پس از هماهنگی با مراجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

سردار یاری با قدردانی از ماموران پلیس آگاهی استان ایلام گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی برای امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راه نیازمند تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.