3
خانه دسته‌بندی نشده

انهدام باند تهیه و توزیع قرص های روان گردان / کشف بیش از ۶۶ هزار انواع قرص روان گردان در ایلام

  • کد خبر : 2095
  • 27 تیر 1399 - 19:23
انهدام باند تهیه و توزیع قرص های روان گردان / کشف بیش از ۶۶ هزار انواع قرص روان گردان در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; “عزت اله متین فر” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت:در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع قرص های روان گردان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را به صورت ویژه در دستور خود قرار دادند.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام; “عزت اله متین فر” در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت:در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع قرص های روان گردان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را به صورت ویژه در دستور خود قرار دادند.

 

وی افزود: در راستای بررسی و صحت و سقم موضوع ، با تشکیل چند اکیپ از ماموران مجرب فعالیت اعضای این باند به طور نامحسوس مورد رصد قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: پس از تلاش فراوان مشخص شد، اعضای یک باند ۳ نفره در زمینه تهیه و توزیع انواع شربت و قرص های مخدر و روان گردان در پوشش مغازه عطاری فعالیت می کنند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، در یک عملیات موفق پلیسی با استفاده از چند اکیپ از ماموران بطور همزمان در بازرسی از مغازه عطاری و منزل محل فعالیت این باند تعداد ۶۶ هزار و ۸۱۲ عدد انواع قرص مخدر و روان گردان و ۴۱ هزار و۲۵۰ سی سی شربت متادون کشف شد.

 

سرهنگ متین فر با اشاره به اینکه ۲ نفر از اعضای این باند دستگیر و  دستگیری سرکرده آنها در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و ۲ متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2095
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.