2

کشف ۵۰۰۰ هزار ماسک قاچاق در ایلام

  • کد خبر : 2093
  • 26 تیر 1399 - 18:44
کشف ۵۰۰۰ هزار ماسک قاچاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار”نورعلی  یاری ” درگفت وگویی ،اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقدار قابل توجهی ماسک قاچاق در یکی از انبارهای ترمینال عمومی ایلام ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه مبارزه با جرائم اقتصادی قرار گرفت.   وی با اشاره به تحقیقات پلیسی ،اظهار کرد:پس از […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار”نورعلی  یاری ” درگفت وگویی ،اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقدار قابل توجهی ماسک قاچاق در یکی از انبارهای ترمینال عمومی ایلام ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه مبارزه با جرائم اقتصادی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به تحقیقات پلیسی ،اظهار کرد:پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی، در بازرسی ازانبار مورد نظر تعداد۵۰۰۰هزار عدد ماسک قاچاق کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۵۰ میلیون ریال بوده است،گفت:دراین راستا یک متهم دستگیر و پس ازتشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق کالاو احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.